کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس
سرخط خبرها

برای امنیت ملت| تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت+ فیلم

  • کد خبر: ۱۲۸۶۵۰
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
برای امنیت ملت| تذکر رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت+ فیلم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع خانواده‌ی شهدای نیروی انتظامی تاکید کردند: [این شهدا] حافظ امنیّتند. دشمن می‌خواهد امنیت را از بین ببرد؛ می‌خواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با این‌ها خیلی دشمنند.
به گزارش شهرآرانیوز، در نماهنگ «برای امنیت ملت» تذکرات رهبر انقلاب برای قدرشناسی از حافظان امنیت برای نخستین‌بار منتشر می‌شود.
 
بیانات رهبر انقلاب که برای نخستین‌بار در این فیلم مشاهده می‌کنید:
 
«البتّه ما همیشه دشمنانى داشته‌ایم. اصلاً مگر میشود بدون دشمن راه‌هاى بزرگ و پُرافتخار را پیمود؟ اینکه اصلاً امکان ندارد؛ معلوم است. اگر وقتى باشد که ما دشمن نداشته باشیم، معارض نداشته باشیم، مراکز سیاسى و امنیّتى دنیا این همه علیه ما توطئه نکنند، باید شک کنیم در اینکه مشغول حرکت هستیم یا نه.»
 
بیانات در دیدار خانواده‌ی شهید یوسف‌رضا ابوالفتحی فرمانده اسبق نیروی انتظامی تهران بزرگ، ۱۳۷۸/۱۲/۱۶
 
«در واقع نیروی انتظامی عامل بسیار مهمّی است برای حفظ امنیّت کشور؛ چه در داخل شهرها، چه در جادّه‌های بین شهری و چه در مرزها؛ و این شهدای عزیز امروز که شما خانواده‌هایشان هستید، غالباً شهدای درگیری با اشرار و عناصر ضدّامنیّتیِ و مزدوران دشمنان بین‌المللی ما هستند. جایگاه این شهدا خیلی بالا است، خیلی والا است.»
 
بیانات در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مرزبانی و مبارزه با اشرار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
 
«این‌ها حافظ امنیّتند. ما همه، همه‌ی کشور ــ از مسئولین و مردم و همه ــ افتخار میکنیم به امنیّت. دشمن میخواهد امنیّت را از بین ببرد؛ میخواهد همین نقطه‌ی قوّت واضح را از جمهوری اسلامی بگیرد؛ لذا با این‌ها خیلی دشمنند.»
 
بیانات در منزل شهید بایرامی از شهدای مبارزه با اغتشاشات، ۱۳۹۶/۱۲/۱۶

اینجا ببینید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->